Najskuteczniejsze działania marketingowe – czy warto inwestować w aromamarketing?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jedna z niezwykle ważnych gałęzi nowoczesnej reklamy to aromamarketing. Opiera się on na świadomym, w pełni kontrolowanym wykorzystaniu zapachu do wpływania na emocje oraz decyzje zakupowe klientów. Najczęściej stosowany jest w obiektach handlowych (zwłaszcza odzieżowych), salonach usługowych, lokalach gastronomicznych czy przestrzeniach biurowych. Istotną rolę odgrywają tutaj przede wszystkim profesjonalne dyfuzory zapachowe

Koszt niewielki, a rezultaty imponujące

Wspomniane we wstępie dyfuzory to elektryczne urządzenia przystosowane do równomiernego rozpylania aromatów w pomieszczeniach zamkniętych o zróżnicowanym metrażu. Co istotne, mają zdolność do ścisłego kontrolowania poziomu nasycenia zapachu, co przekłada się na wysoką skuteczność w zakresie oddziaływania na podświadomość klientów. Zauważalnie zwiększa się ich komfort podczas przebywania w danym sklepie lub innym miejscu. To z kolei prowadzi do wzrostu liczby odwiedzających, a tym samym lepszej sprzedaży asortymentu (gwarancja dużych wpływów finansowych). W przypadku biur mamy natomiast do czynienia z bardziej wydajną pracą i łatwiejszym prowadzeniem negocjacji. Pozostałe kluczowe zalety aromamarketingu to:

– wzmocnienie lojalności klientów,

– podniesienie warto oferowanych produktów bądź usług,

– wykreowanie pozytywnego wizerunku marki w społecznej świadomości.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Tuning optyczny samochodu – od czego zacząć?
Tuning optyczny samochodu – od czego zacząć?
Tuning optyczny potrafi całkowicie odmienić wygląd naszego samochodu, jednak często jest uznawany za drogi i skomplikowany. Jak możemy postawić pierwsze […]
Rozwiązania powszechnie stosowane do odwadniania wykopów budowlanych
Rozwiązania powszechnie stosowane do odwadniania wykopów budowlanych
Na placach budowy konieczne jest zawsze wykonywanie wykopów gruntowych pod fundamenty lub inne konstrukcje. Należy je bezwzględnie zabezpieczyć przed destrukcyjnym […]
Jakie korzyści może przynieść firmie współpraca z zawodowym fotografem?
Jakie korzyści może przynieść firmie współpraca z zawodowym fotografem?
Od czasu powstania mediów społecznościowych oraz ich coraz większego rozwoju obserwuje się pewien postępujący proces, który można nazwać erą obrazów. […]