Najskuteczniejsze działania marketingowe – czy warto inwestować w aromamarketing?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jedna z niezwykle ważnych gałęzi nowoczesnej reklamy to aromamarketing. Opiera się on na świadomym, w pełni kontrolowanym wykorzystaniu zapachu do wpływania na emocje oraz decyzje zakupowe klientów. Najczęściej stosowany jest w obiektach handlowych (zwłaszcza odzieżowych), salonach usługowych, lokalach gastronomicznych czy przestrzeniach biurowych. Istotną rolę odgrywają tutaj przede wszystkim profesjonalne dyfuzory zapachowe

Koszt niewielki, a rezultaty imponujące

Wspomniane we wstępie dyfuzory to elektryczne urządzenia przystosowane do równomiernego rozpylania aromatów w pomieszczeniach zamkniętych o zróżnicowanym metrażu. Co istotne, mają zdolność do ścisłego kontrolowania poziomu nasycenia zapachu, co przekłada się na wysoką skuteczność w zakresie oddziaływania na podświadomość klientów. Zauważalnie zwiększa się ich komfort podczas przebywania w danym sklepie lub innym miejscu. To z kolei prowadzi do wzrostu liczby odwiedzających, a tym samym lepszej sprzedaży asortymentu (gwarancja dużych wpływów finansowych). W przypadku biur mamy natomiast do czynienia z bardziej wydajną pracą i łatwiejszym prowadzeniem negocjacji. Pozostałe kluczowe zalety aromamarketingu to:

– wzmocnienie lojalności klientów,

– podniesienie warto oferowanych produktów bądź usług,

– wykreowanie pozytywnego wizerunku marki w społecznej świadomości.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy warto nakładać maski i odżywki na włosy?
Czy warto nakładać maski i odżywki na włosy?
Wiele kobiet oprócz szamponu do włosów stosuje dodatkowo różne maski i odżywki. Pamiętajmy, aby preparaty te były zawsze dostosowane do […]
Na jakie okazje warto wręczać słodycze z nadrukiem?
Na jakie okazje warto wręczać słodycze z nadrukiem?
Słodycze lubi niemal każdy i choć niektórzy bardziej uważają na kalorie, to i tak często nie mogą odmówić sobie czegoś […]
Czy warto wysyłać dzieci na zajęcia pozalekcyjne?
Czy warto wysyłać dzieci na zajęcia pozalekcyjne?
Każde dziecko, niezależnie od tego czy uczęszcza do przedszkola, czy szkoły powinno mieć dostęp do zajęć pozalekcyjnych, które umożliwiają mu […]