Najskuteczniejsze działania marketingowe – czy warto inwestować w aromamarketing?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jedna z niezwykle ważnych gałęzi nowoczesnej reklamy to aromamarketing. Opiera się on na świadomym, w pełni kontrolowanym wykorzystaniu zapachu do wpływania na emocje oraz decyzje zakupowe klientów. Najczęściej stosowany jest w obiektach handlowych (zwłaszcza odzieżowych), salonach usługowych, lokalach gastronomicznych czy przestrzeniach biurowych. Istotną rolę odgrywają tutaj przede wszystkim profesjonalne dyfuzory zapachowe

Koszt niewielki, a rezultaty imponujące

Wspomniane we wstępie dyfuzory to elektryczne urządzenia przystosowane do równomiernego rozpylania aromatów w pomieszczeniach zamkniętych o zróżnicowanym metrażu. Co istotne, mają zdolność do ścisłego kontrolowania poziomu nasycenia zapachu, co przekłada się na wysoką skuteczność w zakresie oddziaływania na podświadomość klientów. Zauważalnie zwiększa się ich komfort podczas przebywania w danym sklepie lub innym miejscu. To z kolei prowadzi do wzrostu liczby odwiedzających, a tym samym lepszej sprzedaży asortymentu (gwarancja dużych wpływów finansowych). W przypadku biur mamy natomiast do czynienia z bardziej wydajną pracą i łatwiejszym prowadzeniem negocjacji. Pozostałe kluczowe zalety aromamarketingu to:

– wzmocnienie lojalności klientów,

– podniesienie warto oferowanych produktów bądź usług,

– wykreowanie pozytywnego wizerunku marki w społecznej świadomości.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Kiedy mężczyźnie wypada założyć T-Shirt?
Kiedy mężczyźnie wypada założyć T-Shirt?
T-Shirt – podstawa męskiej garderoby Bez wątpienia wygodne koszulki to jedna z najbardziej uwielbianych przez panów części garderoby. Spora część […]
Wszystko, co trzeba wiedzieć o tokarkach
Wszystko, co trzeba wiedzieć o tokarkach
Tokarka to popularne urządzenie przemysłowe służące do obrabiania elementów metalowych, drewnianych lub z tworzyw sztucznych. Działa na takiej zasadzie, że […]
Jakie możliwości dają programy graficzne dla profesjonalistów?
Jakie możliwości dają programy graficzne dla profesjonalistów?
Obdarzony talentem grafik komputerowy potrafiłby stworzyć dzieło sztuki choćby nawet w zwykłym, podstawowym programie typu Paint. Czemu jednak męczyć się […]