Reklamy outdoorowe – jakie jej typy można wyróżnić

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W ostatnich latach firmy decydują się na promowanie swoich towarów bądź usług głównie poprzez wykorzystanie reklamy outdoorowej. Pod pojęciem tym kryją się wszelkie nośniki umieszczane na słupach ogłoszeniowych, elewacjach budynków, pojazdach komunikacji miejskiej, samodzielnych konstrukcjach czy wiatach przystankowych (w centrach miast i miejscach użyteczności publicznej). Znajduje się na nich zazwyczaj zdjęcie produktu, logo marki, a także krótkie hasło promocyjne. Atrakcyjne i wytrzymałe nośniki zewnętrzne w różnorodnej formie oferuje m.in. profesjonalna agencja z Warszawy https://be-media.com.pl/.

Bilbordy to tylko wierzchołek góry lodowej

Reklama outdoorowa powinna być przede wszystkim czytelna, intrygująca oraz widoczna z dużej odległości. Poza tym musi budzić wyłącznie przyjemne skojarzenia. Podstawowym jej rodzajem jest bilbord, czyli sporej wielkości tablica naścienna, ewentualnie wolnostojąca. W tym przypadku nierzadko stosuje się podświetlenie dla zagwarantowania optymalnej widoczności przekazu po zmroku. Alternatywę dla bilbordu stanowią klasyczne szyldy, afisze i banery. Kolejny popularny typ reklamy zewnętrznej to citylight – panel promocyjny zawieszony za szybą z tworzywa sztucznego i dodatkowo podświetlony od wewnątrz diodami LED-owymi. Najczęściej można go zobaczyć w centrach handlowych, na ruchliwych deptakach czy dworcach kolejowych. Oto pozostałe skuteczne nośniki:

– nowoczesne telebimy LCD wyświetlające dynamiczny obraz (tzw. infoscreeny),

– plakaty na autobusach, tramwajach i pociągach,

– ekrany zamontowane w bankomatach,

– ogromne, wielkoformatowe banery 3D,

– neony,

– diapazony,

– stripy kioskowe.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Psychoterapia – indywidualnie, czy grupowo?
Psychoterapia – indywidualnie, czy grupowo?
Żyjemy w czasach ogromnej samotności. Wsparcie bliskich osób oraz rozmowy twarzą w twarz zastępujemy cyfrowym kontaktem poprzez komunikatory internetowe. Wiele […]
Moda i ekologia – jak je połączyć?
Moda i ekologia – jak je połączyć?
Coraz większa świadomość ekologiczna sprawia, że pilnie przyglądamy się, jak samodzielnie możemy wspomóc środowisko naturalne, ale też jak zachowują się […]
Koronawirus – kiedy należy udać się na rehabilitację?
Pandemia koronawirusa trwa od wielu miesięcy. Przez ten czas zakażeniu uległo niespełna trzy i pół miliona osób w Polsce. Choroba […]