Reklamy outdoorowe – jakie jej typy można wyróżnić

W ostatnich latach firmy decydują się na promowanie swoich towarów bądź usług głównie poprzez wykorzystanie reklamy outdoorowej. Pod pojęciem tym kryją się wszelkie nośniki umieszczane na słupach ogłoszeniowych, elewacjach budynków, pojazdach komunikacji miejskiej, samodzielnych konstrukcjach czy wiatach przystankowych (w centrach miast i miejscach użyteczności publicznej). Znajduje się na nich zazwyczaj zdjęcie produktu, logo marki, a także krótkie hasło promocyjne. Atrakcyjne i wytrzymałe nośniki zewnętrzne w różnorodnej formie oferuje m.in. profesjonalna agencja z Warszawy https://be-media.com.pl/.

Bilbordy to tylko wierzchołek góry lodowej

Reklama outdoorowa powinna być przede wszystkim czytelna, intrygująca oraz widoczna z dużej odległości. Poza tym musi budzić wyłącznie przyjemne skojarzenia. Podstawowym jej rodzajem jest bilbord, czyli sporej wielkości tablica naścienna, ewentualnie wolnostojąca. W tym przypadku nierzadko stosuje się podświetlenie dla zagwarantowania optymalnej widoczności przekazu po zmroku. Alternatywę dla bilbordu stanowią klasyczne szyldy, afisze i banery. Kolejny popularny typ reklamy zewnętrznej to citylight – panel promocyjny zawieszony za szybą z tworzywa sztucznego i dodatkowo podświetlony od wewnątrz diodami LED-owymi. Najczęściej można go zobaczyć w centrach handlowych, na ruchliwych deptakach czy dworcach kolejowych. Oto pozostałe skuteczne nośniki:

– nowoczesne telebimy LCD wyświetlające dynamiczny obraz (tzw. infoscreeny),

– plakaty na autobusach, tramwajach i pociągach,

– ekrany zamontowane w bankomatach,

– ogromne, wielkoformatowe banery 3D,

– neony,

– diapazony,

– stripy kioskowe.

  • Znajdziesz tu ciekawe informacje na wszystkie tematy - zarówno te poważniejsze, jak i luźniejsze. Te, związane z pracą, biznesem i techniką, ale także dotyczące zdrowego życia, mody i hobby.

Random Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*

2 + dziesięć =