Jak pakować swoje produkty do wysyłki, aby klient był zadowolony?

Prowadząc sklep internetowy, równie ważne co atrakcyjne przedstawienie swojej oferty na stronie internetowej i ustalenie przejrzystego regulaminu, jest bezpieczna wysyłka. Co prawda, niektóre przedmioty są bardziej narażone na złe traktowanie, stłuczenie oraz warunki atmosferyczne, jednak dobre pakowanie to coś, na czym nie warto oszczędzać. Chroni ono zarówno sprzedającego przed zwrotem uszkodzonego produktu, jak i kupującego przed niemiłą niespodzianką. Jak pakować, aby nie żałować?

Opakowanie na miarę potrzeb

Obecnie wciąż najpopularniejszym rozwiązaniem w kwestii opakowań są kartony. Bardzo wygodnym rozwiązaniem, jeżeli asortyment stanowią książki, gry komputerowe itp., są rollboxy. Czym są? To specjalne kartony, których zadaniem jest zabezpieczenie płaskich przedmiotów przed różnego rodzaju uszkodzeniami w transporcie, a także podczas otwierania. Dodatkową zaletą jest brak konieczności używania taśmy klejącej. Przykładową ofertę można zobaczyć na stronie: https://boxmarket.eu/pl/rollbox-owijki-multimail-25. Klasyczne kartony sprawdzą się przy wysyłce większych zamówień – warto jednak pamiętać, aby puste przestrzenie zapełnić wypełnieniem (najlepiej ekologicznym, np. skropak), a szczególnie wrażliwe przedmioty można dodatkowo owinąć. Koperty bąbelkowe i foliopaki to kolejne znane i popularne rozwiązania. Ze względu na ich małą sztywność, nadają się do wysyłki produktów, którym zagniecenia nie zaszkodzą np. ubrań. Dodatkową ochronę przed rozerwaniem paczki stanowi folia stretch. Tak przygotowana przesyłka z pewnością dotrze do adresata w stanie nienaruszonym.

  • Znajdziesz tu ciekawe informacje na wszystkie tematy - zarówno te poważniejsze, jak i luźniejsze. Te, związane z pracą, biznesem i techniką, ale także dotyczące zdrowego życia, mody i hobby.

Random Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*

pięć × cztery =