Odpowiednia aranżacja wnętrza sklepu jest kluczowa, aby zachęcić klientów do zakupów. Gdy wystrój jest przyjemny dla oka, osoby zainteresowane zakupem chętniej spędzą w tym miejscu dłuższy czas, zapoznają się z ofertą oraz ostatecznie wybiorą produkt. W salonach odzieżowych ta kwestia jest szczególnie ważna, gdyż estetyka wnętrza wpływa też na to, jak klienci postrzegają oferowane modele ubrań. Warto zadbać o to, aby wystrój w odpowiedni sposób eksponował artykuły z nowej kolekcji.
Dobrym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest urozmaicenie wnętrza w ten sposób, aby najbardziej interesujące produkty rzucały się w oczy. Udaną ekspozycję w salonie odzieżowym można uzyskać, stosując proste rozwiązania. Przede wszystkim warto ustawić stojaki na odzież, dzięki którym ubrania będą prezentowały się schludnie, a wnętrze sprawi wrażenie dobrze zorganizowanego. Artykuły z nowych kolekcji można prezentować na manekinach, aby zainteresować klientów. Przydatne będą także wszelkiego rodzaju plakaty informujące o najnowszych promocjach oraz obowiązujących akcjach dla stałych klientów. Tego typu działania z pewnością zostaną dostrzeżone oraz docenione przez klientów, którzy chętniej będą dokonywać zakupów.