Google Merchant to nowe narzędzie na platformie Google Ads, które umożliwia reklamodawcom wyświetlanie w reklamach produktów, które są w danej chwili dostępne do zakupu. To świetny sposób na zwiększenie współczynników konwersji, ponieważ użytkownicy mogą od razu zobaczyć, co mogą kupić.
Kompletny przewodnik po Google Merchant i jego zmianach w marketingu cyfrowym dostępny poniżej. W następnym artykule poruszymy kwestię Amazon ads.
Google Merchant to bezpłatna usługa, która pomaga sprzedawcom wyświetlać swoje produkty w Zakupach Google i wyszukiwarce Google.
Google Merchant to bezpłatna usługa, która pomaga sprzedawcom wyświetlać swoje produkty w Zakupach Google i wyszukiwarce Google. To narzędzie dostarcza również informacji o sprzedawcy, takich jak lokalizacja i dane kontaktowe.
Google Merchant oferuje firmom możliwość reklamowania swoich produktów online, zwiększania zaangażowania klientów w ich markę i generowania większej sprzedaży. Nietrudno się domyślić, że podobne funkcje przydatne są w serwisach takich jak Allegro, czy znany na całym świecie Amazon, który oferuje system promocji Amazon ads https://adsright.pl/amazon-ads/.
Google Merchant to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym.
Jest to bezpłatna usługa, do której można uzyskać dostęp za pośrednictwem Google Store Manager. Zapewnia następujące funkcje:
– Tworzenie i zarządzanie listami produktów
– Ustalanie stawek i zasad wysyłki
– Zarządzanie stanami magazynowymi
– Śledzenie zamówień, wysyłek i opinii klientów
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to proces wpływania na widoczność strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania — często określanych jako wyniki „naturalne”, „organiczne” lub „zarobione”.
Celem SEO jest dobre pozycjonowanie w SERP dla odpowiednich słów kluczowych, które mogą zwiększyć ruch i sprzedaż. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak zoptymalizować aukcję za pomocą fragmentów rozszerzonych i danych strukturalnych.
Istnieją dwa główne typy formatów fragmentów rozszerzonych:
– fragmenty rozszerzone
– dane strukturalne.
Dane strukturalne mogą służyć do dodawania dodatkowych informacji o Twojej witrynie, takich jak godziny pracy, informacje kontaktowe lub recenzje z witryn innych firm, takich jak Yelp lub Google Reviews.
Rozszerzone fragmenty dostarczają więcej szczegółów na temat konkretnego elementu w Twojej witrynie.
Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować aukcję z fragmentami rozszerzonymi i strukturą wyniki:
– Zadbaj o to, by Twoje fragmenty zawierały kilkaset słów i nie przekraczały 1000 słów. Możesz mieć więcej niż jeden fragment na stronie, ale upewnij się, że wszystkie są jak najkrótsze.
– Użyj tych samych nagłówków, co opisy aukcji we fragmencie i opisie aukcji.
– Upewnij się, że podajesz wystarczającą ilość informacji w swoim, aby pomóc kupującemu zrozumieć, na co licytuje.
– Uwzględnij wszystkie informacje zawarte w opisie aukcji i upewnij się, że jest on poprawnie sformatowany.
– Upewnij się, że podałeś jasny i zwięzły tytuł ze słowami kluczowymi, aby ułatwić obu licytującym znalezienie Twojej aukcji.
Handlowcy Google są jedną z najważniejszych grup odbiorców dla każdej firmy e-commerce. Powodem tego jest fakt, że są w najlepszej sytuacji do dokonania zakupu.
Aby móc znaleźć się wśród sprzedawców Google, musisz zastosować zaawansowane strategie SEO. Strategie te pomogą Ci uzyskać wyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania i zwiększyć współczynniki konwersji.
Dziękujemy, że zostaliście z nami do końca artykułu, już niebawem poruszona zostanie kwestia Amazon ads, a następnie naszego rodzimego Allegro i ich systemu reklamowego.