Google Merchant – jak zmienią oblicze marketingu cyfrowego

/
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Google Merchant to nowe narzędzie na platformie Google Ads, które umożliwia reklamodawcom wyświetlanie w reklamach produktów, które są w danej chwili dostępne do zakupu. To świetny sposób na zwiększenie współczynników konwersji, ponieważ użytkownicy mogą od razu zobaczyć, co mogą kupić. 

Kompletny przewodnik po Google Merchant i jego zmianach w marketingu cyfrowym dostępny poniżej. W następnym artykule poruszymy kwestię Amazon ads.

Co to jest Google Merchant?

Google Merchant to bezpłatna usługa, która pomaga sprzedawcom wyświetlać swoje produkty w Zakupach Google i wyszukiwarce Google.

Google Merchant to bezpłatna usługa, która pomaga sprzedawcom wyświetlać swoje produkty w Zakupach Google i wyszukiwarce Google. To narzędzie dostarcza również informacji o sprzedawcy, takich jak lokalizacja i dane kontaktowe.

Google Merchant oferuje firmom możliwość reklamowania swoich produktów online, zwiększania zaangażowania klientów w ich markę i generowania większej sprzedaży. Nietrudno się domyślić, że podobne funkcje przydatne są w serwisach takich jak Allegro, czy znany na całym świecie Amazon, który oferuje system promocji Amazon ads https://adsright.pl/amazon-ads/.

Założenie firmy w Google Merchant

Google Merchant to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym.

Jest to bezpłatna usługa, do której można uzyskać dostęp za pośrednictwem Google Store Manager. Zapewnia następujące funkcje:

– Tworzenie i zarządzanie listami produktów

– Ustalanie stawek i zasad wysyłki

– Zarządzanie stanami magazynowymi

– Śledzenie zamówień, wysyłek i opinii klientów

Jak zoptymalizować aukcję za pomocą fragmentów rozszerzonych i danych strukturalnych

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to proces wpływania na widoczność strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania — często określanych jako wyniki „naturalne”, „organiczne” lub „zarobione”.

Celem SEO jest dobre pozycjonowanie w SERP dla odpowiednich słów kluczowych, które mogą zwiększyć ruch i sprzedaż. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak zoptymalizować aukcję za pomocą fragmentów rozszerzonych i danych strukturalnych.

Istnieją dwa główne typy formatów fragmentów rozszerzonych:

– fragmenty rozszerzone

– dane strukturalne.

Dane strukturalne mogą służyć do dodawania dodatkowych informacji o Twojej witrynie, takich jak godziny pracy, informacje kontaktowe lub recenzje z witryn innych firm, takich jak Yelp lub Google Reviews.

Rozszerzone fragmenty dostarczają więcej szczegółów na temat konkretnego elementu w Twojej witrynie.

Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować aukcję z fragmentami rozszerzonymi i strukturą wyniki:

– Zadbaj o to, by Twoje fragmenty zawierały kilkaset słów i nie przekraczały 1000 słów. Możesz mieć więcej niż jeden fragment na stronie, ale upewnij się, że wszystkie są jak najkrótsze.

– Użyj tych samych nagłówków, co opisy aukcji we fragmencie i opisie aukcji.

– Upewnij się, że podajesz wystarczającą ilość informacji w swoim, aby pomóc kupującemu zrozumieć, na co licytuje.

– Uwzględnij wszystkie informacje zawarte w opisie aukcji i upewnij się, że jest on poprawnie sformatowany.

– Upewnij się, że podałeś jasny i zwięzły tytuł ze słowami kluczowymi, aby ułatwić obu licytującym znalezienie Twojej aukcji.

Zaawansowane strategie SEO dla list sprzedawców Google

Handlowcy Google są jedną z najważniejszych grup odbiorców dla każdej firmy e-commerce. Powodem tego jest fakt, że są w najlepszej sytuacji do dokonania zakupu.

Aby móc znaleźć się wśród sprzedawców Google, musisz zastosować zaawansowane strategie SEO. Strategie te pomogą Ci uzyskać wyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania i zwiększyć współczynniki konwersji.

Dziękujemy, że zostaliście z nami do końca artykułu, już niebawem poruszona zostanie kwestia Amazon ads, a następnie naszego rodzimego Allegro i ich systemu reklamowego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czym różni się kawa przygotowana przy pomocy drippera od tej tradycyjnej?
Czym różni się kawa przygotowana przy pomocy drippera od tej tradycyjnej?
Bardzo wiele osób nie wyobraża sobie poranka bez wypicia filiżanki bądź kubka świeżo przygotowanej kawy. Jest to bowiem niezwykle aromatyczny […]
Rola błonnika w organizmie i jak zadbać o jego obecność w naszej diecie?
Rola błonnika w organizmie i jak zadbać o jego obecność w naszej diecie?
Błonnik pokarmowy jest substancją pochodzenia roślinnego, która nie jest przyswajana przez nasz organizm. Mimo to ma korzystny wpływ na jego […]
Krzesło czy pufa – co lepiej pasuje do sypialni?
Krzesło czy pufa – co lepiej pasuje do sypialni?
Nie ulega wątpliwości, że sypialnia jest jednym z najważniejszych pomieszczeń w domu czy mieszkaniu. Na pewno każdemu zależy na tym, […]