Google Merchant – jak zmienią oblicze marketingu cyfrowego

/
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Google Merchant to nowe narzędzie na platformie Google Ads, które umożliwia reklamodawcom wyświetlanie w reklamach produktów, które są w danej chwili dostępne do zakupu. To świetny sposób na zwiększenie współczynników konwersji, ponieważ użytkownicy mogą od razu zobaczyć, co mogą kupić. 

Kompletny przewodnik po Google Merchant i jego zmianach w marketingu cyfrowym dostępny poniżej. W następnym artykule poruszymy kwestię Amazon ads.

Co to jest Google Merchant?

Google Merchant to bezpłatna usługa, która pomaga sprzedawcom wyświetlać swoje produkty w Zakupach Google i wyszukiwarce Google.

Google Merchant to bezpłatna usługa, która pomaga sprzedawcom wyświetlać swoje produkty w Zakupach Google i wyszukiwarce Google. To narzędzie dostarcza również informacji o sprzedawcy, takich jak lokalizacja i dane kontaktowe.

Google Merchant oferuje firmom możliwość reklamowania swoich produktów online, zwiększania zaangażowania klientów w ich markę i generowania większej sprzedaży. Nietrudno się domyślić, że podobne funkcje przydatne są w serwisach takich jak Allegro, czy znany na całym świecie Amazon, który oferuje system promocji Amazon ads https://adsright.pl/amazon-ads/.

Założenie firmy w Google Merchant

Google Merchant to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym.

Jest to bezpłatna usługa, do której można uzyskać dostęp za pośrednictwem Google Store Manager. Zapewnia następujące funkcje:

– Tworzenie i zarządzanie listami produktów

– Ustalanie stawek i zasad wysyłki

– Zarządzanie stanami magazynowymi

– Śledzenie zamówień, wysyłek i opinii klientów

Jak zoptymalizować aukcję za pomocą fragmentów rozszerzonych i danych strukturalnych

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to proces wpływania na widoczność strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania — często określanych jako wyniki „naturalne”, „organiczne” lub „zarobione”.

Celem SEO jest dobre pozycjonowanie w SERP dla odpowiednich słów kluczowych, które mogą zwiększyć ruch i sprzedaż. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak zoptymalizować aukcję za pomocą fragmentów rozszerzonych i danych strukturalnych.

Istnieją dwa główne typy formatów fragmentów rozszerzonych:

– fragmenty rozszerzone

– dane strukturalne.

Dane strukturalne mogą służyć do dodawania dodatkowych informacji o Twojej witrynie, takich jak godziny pracy, informacje kontaktowe lub recenzje z witryn innych firm, takich jak Yelp lub Google Reviews.

Rozszerzone fragmenty dostarczają więcej szczegółów na temat konkretnego elementu w Twojej witrynie.

Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować aukcję z fragmentami rozszerzonymi i strukturą wyniki:

– Zadbaj o to, by Twoje fragmenty zawierały kilkaset słów i nie przekraczały 1000 słów. Możesz mieć więcej niż jeden fragment na stronie, ale upewnij się, że wszystkie są jak najkrótsze.

– Użyj tych samych nagłówków, co opisy aukcji we fragmencie i opisie aukcji.

– Upewnij się, że podajesz wystarczającą ilość informacji w swoim, aby pomóc kupującemu zrozumieć, na co licytuje.

– Uwzględnij wszystkie informacje zawarte w opisie aukcji i upewnij się, że jest on poprawnie sformatowany.

– Upewnij się, że podałeś jasny i zwięzły tytuł ze słowami kluczowymi, aby ułatwić obu licytującym znalezienie Twojej aukcji.

Zaawansowane strategie SEO dla list sprzedawców Google

Handlowcy Google są jedną z najważniejszych grup odbiorców dla każdej firmy e-commerce. Powodem tego jest fakt, że są w najlepszej sytuacji do dokonania zakupu.

Aby móc znaleźć się wśród sprzedawców Google, musisz zastosować zaawansowane strategie SEO. Strategie te pomogą Ci uzyskać wyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania i zwiększyć współczynniki konwersji.

Dziękujemy, że zostaliście z nami do końca artykułu, już niebawem poruszona zostanie kwestia Amazon ads, a następnie naszego rodzimego Allegro i ich systemu reklamowego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Kluczowa rola wykończenia: przegląd najpopularniejszych dodatków do łazienki
Kluczowa rola wykończenia: przegląd najpopularniejszych dodatków do łazienki
Łazienka jest niemal centrum każdego domu. Jej wnętrze powinno łączyć w sobie funkcjonalność oraz indywidualny, nastrajający do odpoczynku i relaksu […]
Jak i w czym prać ubranka noworodka?
Jak i w czym prać ubranka noworodka?
Skóra noworodka i małego dziecka jest niezwykle delikatna. Wiele rzeczy może spowodować wysypkę i uczulenie. Zaczynając od diety młodej mamy, […]
Psychoterapia – indywidualnie, czy grupowo?
Psychoterapia – indywidualnie, czy grupowo?
Żyjemy w czasach ogromnej samotności. Wsparcie bliskich osób oraz rozmowy twarzą w twarz zastępujemy cyfrowym kontaktem poprzez komunikatory internetowe. Wiele […]