Częste pojęcia spotykane w wysyłce paczki kurierem

Wysyłka paczki kurierem to niezwykle wygodne i popularne rozwiązanie. Ci, którzy wysyłają je często, zapewne znają już dobrze wszystkie fachowe terminy, jakimi posługują się firmy kurierskie przy nadawaniu przesyłek. Gdy jednak wysyłamy paczki tylko okazjonalnie, czasami możemy pogubić się w gąszczu terminów i skomplikowanych pojęć.

Przesyłka pobraniowa, bo to od niej warto zacząć w pierwszej kolejności, jest bardzo często spotykanym określeniem. Jest to zarazem jedna z najpopularniejszych form wysyłki.

Czemu przesyłka pobraniowa zawdzięcza swoją popularność?

Przesyłki pobraniowe są bardzo chętnie wykorzystywane, zwłaszcza przez osoby, które często robią zakupy przez internet. Taka przesyłka charakteryzuje się wysokim poziomem bezpieczeństwa, ponieważ płacimy za nią dopiero w momencie jej odbioru. Firmy kurierskie oraz sprzedawcy zawsze podkreślają, że najlepiej jest sprawdzać zawartość paczki jeszcze przed odjazdem kuriera.

Niestety, nie każdy z nas ma czas na takie rozwiązanie, a czasami po prostu o nim zapominamy. Gdy jednak zamawiamy przesyłkę o dużej wartości, niewątpliwie należy sprawdzić jej zawartość, bo jeśli okaże się, że jest ona uszkodzona, możemy po prostu nie przyjąć przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.

Innym bardzo często spotykanym określeniem jest list przewozowy. To nic innego, jak formularz, który należy wypełnić podczas wysyłania przesyłki. Wpisujemy w nim takie parametry jak adres odbiorcy, adres, z którego nadawana jest paczka oraz wprowadzamy informacje o zawartości przesyłki. Więcej o tym pojęciu można przeczytać na https://www.epaka.pl/slowniczek-pojec/wyswietl/list-przewozowy.

  • Ponad Horyzont
    Znajdziesz tu ciekawe informacje na wszystkie tematy - zarówno te poważniejsze, jak i luźniejsze. Te, związane z pracą, biznesem i techniką, ale także dotyczące zdrowego życia, mody i hobby.

Random Posts

  • Drukarka przenośna w magazynie – dlaczego jest potrzebna?

    Drukarki zwykłe, a w większym stopniu także drukarki do etykiet, są urządzeniami wręcz niezbędnymi dla sprawnej pracy każdego magazynu. Coraz […]

  • Dlaczego lubimy galerie handlowe?

    Wszyscy konsumenci pamiętający czasy PRL-u z łatwością przywołają sobie wspomnienie pustych półek i witryn sklepowych, kolejek i bonów towarowych. Transformacja […]

  • Digital Signage – co to jest?

    Wiele sieci sklepowych, galerii handlowych i innych podmiotów, które wymagają szeroko zakrojonej reklamy, korzysta z telebimów, sieci ekranów LCD, LED […]

  • Cechy profesjonalnej etykiety

    Bycie producentem jakiegoś towaru to nie tylko przyjemności i zyski, ale też obowiązki. Towar, który produkujemy zanim trafi do sklepu, […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

13 + jedenaście =