Wypadki drogowe są powszechną sprawą. Podobnie jak ubieganie się o odszkodowanie z ich powodu. Niestety wielu Ubezpieczycieli obniża rzeczywistą wartość świadczeń pieniężnych, mimo widocznych dowodów. Jak sobie radzić w takiej sytuacji? Do kogo zwrócić się o pomoc? Na szczęście działają firmy, które zajmują się weryfikowaniem kosztorysów sporządzonych przez Ubezpieczyciela. Przykładem jest między innymi poniższa oferta, mieszcząca się na witrynie https://bydgoszcz.cewik.pl/. Jak dokładnie działa przedsiębiorstwo? Jakie warunki należy spełnić?
W przypadku gdy odszkodowanie nie jest adekwatne do skutków wypadku, warto skorzystać ze wsparcia Centralnej Ewidencji Wypadków i Kolizji. Wystarczy przesłać kosztorys sporządzony przez Ubezpieczyciela i zaczekać na weryfikację dokumentu. Jeśli kwota świadczenia jest zaniżona, firma wypłaca klientowi dopłatę. Aby uzyskać rekompensatę finansową, należy jednak spełnić określone warunki wynikające z umowy. Dopłata przysługuje poszkodowanym, którzy otrzymali odszkodowanie od towarzystwa ubezpieczeniowego i posiadają potwierdzenie tej decyzji lub poświadczenie wyciągu z konta. Dokument traci ważność po trzech latach od momentu wystawienia Po upływie tego czasu klient nie może ubiegać się o uzyskanie dopłaty. Aby firma mogła rozpatrzyć wniosek, warunkiem koniecznym jest potwierdzenie, że wypadek miał miejsce na terenie Polski. Ostatnim warunkiem jest opłata ubezpieczyciela dokonana w formie gotówki na podstawie kosztorysu przeprowadzonego przez rzeczoznawcę.