Wybierając domenę dla naszej firmy, powinniśmy dobrze zastanowić się nad jej nazwą. Jest to bowiem wybór na lata, ponieważ raczej nie chcemy zmieniać przyzwyczajeń klientów, którzy zapamiętają jeden adres. Najlepiej, by domena internetowa odpowiadała temu, co robi nasza firma.
Domena z końcówką net świetnie sprawdzi się w przypadku usług reklamowych, bo kojarzy się z angielskim słowem „network”, czyli „sieć”. Adres ze słowem careers będzie idealny dla rekruterów oraz agencji pracy, a domena expert jednoznacznie kojarzy się z czymś, w czym nasza firma ma ogromne doświadczenie.
Może też dobrze pasować dla osób, które chcą budować wizerunek eksperta na przykład od rynku internetowego, czy finansów. Będzie doskonała dla doradców finansowych, marketerów, czy specjalistów od PR. Można także zdecydować się na domenę pl, jeśli nasza działalność opiera się głównie na klientach z Polski (o zaletach takiego rozwiązania można dowiedzieć się więcej na https://rapiddc.pl/domeny-pl).
Oczywiście domena to tylko jeden z elementów strony internetowej. Po wejściu na witrynę klient od razu musi odczuwać profesjonalizm naszej firmy. Dobrze więc, jeśli strona jest zbudowana zgodnie z najnowszymi trendami. Kolorystyka też ma niebagatelne znaczenie – ciemne kolory pasują do poważnych branż, jak finanse, czy nieruchomości.
Klient premium zapewne lepiej poczuje się na stronie, gdzie dominują kolory takie jak granat, czy czerń. Jaśniejsze odcienie będą za to dobre dla sklepów internetowych. Sklepy z artykułami dziecięcymi powinny postawić na ciepłe barwy, jak czerwień, czy nawet różowy. Kolor zielony wzbudza jednoznaczne skojarzenia z przywiązaniem do ekologicznych wartości.