Cechy profesjonalnej etykiety

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Bycie producentem jakiegoś towaru to nie tylko przyjemności i zyski, ale też obowiązki. Towar, który produkujemy zanim trafi do sklepu, musi być odpowiednio do tego przygotowany. Poza oczywistymi wymaganiami różnych instytucji, na przykład Urzędu Ochrony Konsumenta, czy sanepidu, liczą się też potrzeby i oczekiwania klienta. Ten dzisiaj jest już o wiele bardziej świadomy niż kiedyś i chce, by na opakowaniu, w które zapakowany jest produkt widniały wszystkie informacje o jego pochodzeniu.

Jakie informacje są ważne?

Na etykiecie powinna znajdować się informacja, skąd pochodzi dany towar i w jakim kraju go wyprodukowano. Etykieta powinna zawierać też informację o bezpieczeństwie używania produktu i ewentualnych zagrożeniach z tego wynikających. Muszą być także widoczne dane firmy, która wytworzyła dany produkt, najlepiej wraz z numerem telefonu do działu obsługi klienta oraz pełnym adresem.

Jeszcze większe wymogi są stawiane przed producentami jedzenia i produktów spożywczych. Producent opakowań powinien zawrzeć na nim cały skład produktu oraz wartości odżywcze. Jest to niezbędne, ponieważ każdy produkt spożywczy musi mieć na swojej etykiecie takie dane, z powodu wymogów prawnych.

Profesjonalna etykieta powinna być też dobrze wykonana pod kątem estetycznym. Logotyp naszej firmy to niemal obowiązek, ale musimy też pamiętać, by opakowanie było spójne kolorystycznie. Dobrze, aby litery na naszym opakowaniu były duże i czytelne, a ich kolor odróżniał się od tła w zdecydowany sposób. Jesteśmy przecież dumnymi producentami dobrego produktu i nie mamy nic do ukrycia przed klientem.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie korzyści może przynieść firmie współpraca z zawodowym fotografem?
Jakie korzyści może przynieść firmie współpraca z zawodowym fotografem?
Od czasu powstania mediów społecznościowych oraz ich coraz większego rozwoju obserwuje się pewien postępujący proces, który można nazwać erą obrazów. […]
Magazynowanie, czyli istotny element każdej przeprowadzki
Magazynowanie, czyli istotny element każdej przeprowadzki
Magazyn to niezbędny element każdej przeprowadzki. Zawsze musimy brać pod uwagę, że w każdej chwili wystąpić mogą nieoczekiwane komplikacje, które […]
Najskuteczniejsze działania marketingowe – czy warto inwestować w aromamarketing?
Najskuteczniejsze działania marketingowe – czy warto inwestować w aromamarketing?
Jedna z niezwykle ważnych gałęzi nowoczesnej reklamy to aromamarketing. Opiera się on na świadomym, w pełni kontrolowanym wykorzystaniu zapachu do […]